Εισαγωγή στο Basi Pilates Logo


Καλώς ήλθατε στο BASI Πιλάτες!

Στο NYSY θα συναντήσετε εξαιρετικούς δασκάλους άρτια εκπαιδευμένους, οι οποίοι θα σας καθοδηγήσουν με την εμπειρία τους, ξεκινώντας από τις θεμελιώδεις αρχες της μεθόδου BASI Πίλατες ώστε να ξανακερδίσετε δύναμη, καλή φυσική κατάσταση και ενέργεια.

Αρχίστε BASI Πιλάτες στο NYSY Studios παρακολουθώντας:
1) Ιδιαίτερα Μαθήματα
2) 4 Μαθήματα Εισαγωγή στο BASI Πιλάτες.

Μετά την ολοκλήρωση των παραπάνω θα μπορέσετε να παρακολουθήσετε ομαδικά μαθήματα ή να κλείσετε ιδιαίτερα μαθήματα ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Σημείωση: Αν έχετε προβλήματα ή θέματα υγειάς, παρακαλούμε να επισκεφτείτε τον γιατρό σας πρώτα και να λάβετε την άδειά του. Επίσης περάστε από το NYSY για να κλείσετε ραντεβού για Συμβουλευτική Φυσικοθεραπεία.

Block System


Όπως προανήγγειλε και ο ίδιος ο Joseph Pilates η μέθοδος του είναι η γυμναστική της καινούριας χιλιετηρίδας. Βασίζεται στην ενδυνάμωση του σώματος με έμφαση το κέντρο ή powerhouse. Με ένα γερό πυρήνα στηρίζεται σωστά η σπονδυλική στήλη και ευθυγραμμίζεται ολόκληρο το σώμα. Έτσι έχουμε όμορφους γραμμωτούς μυς, γερούς κοιλιακούς, καλή στάση και ελευθερία από πόνους μέσης και πλάτης.

Στο NYSY ακολουθούμε κυρίως τη μέθοδο της διεθνούς BASI Pilates που προσφέρει ένα πλήρες workout για ολόκληρο το σώμα, με μοναδική ακρίβεια και δυναμική ροή.

Ονομάζεται BLOCK SYSTEM και έχει σχεδιαστεί από τον Rael Isacowitz. Επιστρατεύει ολα τα μέρη του σώματος, αρχίζοντας από ζέσταμα, ασκήσεις ποδιών, κοιλιακών, γοφών, σπονδυλικής στήλης, διατάσεις και περιλαμβάνει ασκήσεις για χέρια, πλαϊνά, άνοιγμα του στήθους κλπ. προσφέροντας μία πραγματικά ολοκληρωμένη άσκηση στην κάθε συνεδρία.

Τα οφέλη της μεθόδου BASI Πιλάτες







Η τακτική άσκηση BASI Πιλάτες θα σας βοηθήσει ώστε:
  • Να παραμείνετε νέοι, γυμνασμένοι και γεμάτοι ζωτικότητα.
  • Να βελτιώσετε τη δύναμη, την ευλυγισία και την ισορροπία σας.
  • Να τονώσετε και να αποκτήσετε μακριούς, λεπτούς μυς χωρίς όγκο.
  • Να δυναμώσετε τους βαθείς κοιλιακούς μυς για την καλή στήριξη του σώματος
  • Να επιστρατεύσετε το νου και να αυξήσετε την επίγνωση του σώματος.
  • Να μάθετε το σωστό τρόπο κίνησης ώστε να αποφεύγετε πόνους και τραυματισμούς.
  • Να ξαναβρείτε τη σωστή κορμοστασιά σας.
  • Να ελαττώσετε το άγχος, την ένταση και να αναπτύξετε την ενέργεια σας.
  • Να αναπτύξετε μια πιο δυνατή και ευλύγιστη σπονδυλική στήλη.
  • Να επιτύχετε αποκατάσταση από κακώσεις ή τραυματισμούς.
  • Να αυξήσετε το εύρος κίνησης των αρθρώσεων.
  • Να βελτιώσετε την κυκλοφορία σας.
  • Να βελτιώσετε το νευρομυϊκό συντονισμό.
  • Να ανακουφίσετε τη μέση σας από πόνους και τις αρθρώσεις σας από την ένταση.
  • Να εξισορροπήσετε την υπερβολική τόνωση ορισμένων μυών, που μπορεί να οδηγήσει σε ένταση και τραυματισμό.
  • Να ενισχύσετε την κινητικότητα, ευκινησία και αντοχή σας.
  • Να εξισορροπήσετε την αθλητική σας δραστηριότητα να αναπτύξετε τη λειτουργικότητά σας για τις δραστηριότητες της καθημερινής ζωής.
  • Να βελτιώσετε την εξωτερική σας εμφάνιση και τον τρόπο που αισθάνεστε.


BASI Pilates

Βασικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε πριν αρχίσετε μαθήματα ΒASI Πιλάτες

BASI Πιλάτες

BASI Πιλάτες

BASI Πιλάτες
  1. Επισκεφτείτε το στούντιο μας για να πάρετε το πρόγραμμα και να κάνετε την εγγραφή σας.
  2. Παρακολουθήστε το σεμινάριο Εισαγωγή στο BASI Πιλάτες.
  3. Εάν έχετε κάποιο θέμα υγειάς, αρχίστε με ένα ραντεβού Συμβουλευτικής Φυσικοθεραπείας που σας παρέχεται δωρεάν με την εγγραφή σας.
  4. Να παρακολουθήστε 4 Μαθήματα BASI Πιλάτες για Αρχάριους κι έπειτα συνεχίστε με ιδιαίτερα ή με μαθήματα BASI Πιλάτες Επιπέδου 1.
  5. Ελάτε νωρίς για το μάθημα σας και υπογράψτε στη ρεσεψιόν.
  6. Κάνετε πρακτική με άδειο στομάχι. Μην τρώτε για 2-3 ώρες πριν το μάθημα.
  7. Πίνετε άφθονο νερό πριν το μάθημα αλλά προσπαθήστε να αποφύγετε την κατανάλωση υγρών κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
  8. Φοράτε άνετα ρούχα. Βγάζετε τα παπούτσια σας προτού μπείτε στο στούντιο.
  9. Παρακαλούμε μη φοράτε αρώματα ή προϊόντα και κρέμες που περιέχουν αρωματικές ουσίες.
  10. Κλείνετε ΕΝΤΕΛΩΣ τα κινητά σας. Είναι η στιγμή για να αποσυνδεθείτε και να ηρεμήσετε και εσείς και ο υπόλοιπος κόσμος στο χώρο του στούντιο.
  11. Για τα μαθήματα Πιλάτες μπορείτε να χρησιμοποιείτε τα στρώματα του κέντρου μας.
  12. Πριν το πρώτο σας μάθημα συστηθείτε στη δασκάλα ή δάσκαλο σας και ενημερώστε τους για οποιοδήποτε τραυματισμό ή θέμα υγείας.
  13. Ασκηθείτε συχνά. Για μέγιστο όφελος 4-6 φορές την εβδομάδα ή τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα για να δείτε και να νοιώσετε πραγματική διαφορά.
  14. Αν έχετε ερωτήσεις ή χρειάζεστε την ειδική φροντίδα ενός δασκάλου, μπορείτε να κλείσετε ραντεβού για ένα ιδιαίτερο ώστε να επωφεληθείτε από την ατομική καθοδήγηση.
  15. Μην σπρώχνετε τον εαυτό σας πέρα από τα όρια σας. Δεν υπάρχει λόγος για ανταγωνισμό. Μπορείτε να δώσετε στον εαυτό σας ακριβώς αυτό που χρειάζεται. Όπως μας συμβουλεύει ένας μεγάλος δάσκαλος: «Κάντε την πρακτική σας και όλα έρχονται!».
  16. Σας ενθαρρύνουμε να θέσετε έναν σκοπό για την πρακτική σας. Μπορεί να είναι ένας θετικός στόχος για σας και τους άλλους γύρω σας.
  17. Διαβάστε επίσης το Savoir Vivre των NYSY Studios.

NYSY STUDIOS | ABHAYA YOGA HOME | YOGA - PILATES - RETREAT CENTER | ATHENS, GREECE